View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Takk så meget Det så litt ut som en koselig krypto-podcast.
Den blir sett/hørt på i løpet av de sene timene.

Tenker å anskaffe meg posisjoner i Gull, Sølv og Uran i tillegg til krypto nemlig
Vis hele sitatet...
Husk at sølv gikk ned 50% og gull 30-40% under finanskrisen i 2008. Det markedet er manipulert av de som sitter på ekstreme mengder. Dette var omtrent eneste rømningsvei den gang.
Antar du er klar over fordelene med å kjøpe dette i mynter kontra barrer.

Slik manipulering styrer i en viss grad kryptomarkedet også etter min personlige erfaring. Men skal du bare holde btc, å ikke er avhengig av pengene med det første, så vil du ikke bli rammet i særlig stor grad av dette. Aktive tradere som meg selv, får føle på slik markedsmanipulasjon av store spillere ukentlig.

Om det ikke er nevnt alt, vil jeg anbefale Kryptografen og Bitcoinsnakk som gode podcaster.

Gjeld i fiat penger er den nest beste investeringen etter bitcoin akkurat nå, etter min personlige mening. På grunn av inflasjonen og en kommende global finanskrise. Det er umulig å si når den kommer eller omfanget av den. Men vi vet at den kommer, å tro noe annet er naivt. Bare husk å binde renten, gjør en god deal med banken din evt. Lavere styringsrente enn null, skal det godt gjøres å få til.

Beklager om noe er nevnt fra før, sitter på mobil å svarte mye mer enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt til, uten å ha lest tråden grundig.

Lykke til med investeringene