View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg trodde livet bare var kjedelig jeg ass. Så ikke på det som flat eller apati. Gjorde mye, eller det kan sikkert diskuteres, men uansett hadde jeg aldri ordentlig glede eller følelser i det. Var mer blank og tom på gjennomsnittlig basis kan man kanskje beskrive det som.
Røyka 1-2 joints hver dag, noen ganger 3-4. Og noen ganger ingenting på tre uker eller 4 ganger i måneden.
Det var først etter jeg slutta at jeg skjønte at jeg faktisk hadde vært deprimert pga hasjforbruket og at det var derfor jeg syntes livet var så sinnsykt kjedelig og bittert. Vil fraråde dagligrøykting, egentlig ukesrøyking og. Men en gang i mnd tror jeg ikke har vært negativt for noen problemet er bare at en gang i mnd fort blir til tre dager i strekk siden man heller kjøper seg en femmer enn en ener, også blir tre dager i strekk til tre dager i strekk hver helg i stedet for en gang i mnd, så plutselig sitter man der å puffer tre ganger om dagen uten å egentlig merke overhodet at det er noe problematisk for det går så gradvis og snikende at man ikke registrerer sammenhengen eller ser noe problem med det for man bare chiller jo føles det som midt i det. Men man blir faktisk jævlig flat.