Tråd: Bot fra polti
View Single Post
Hei! Jeg fikk nettop 2 bøter fra polti samtidig.

Den første er fra når jeg helt plutselig fikk poltie på rommet mitt og skulle se etter Cannabis. De endte opp med å ikke finne noenting utenom en grinder med noe gammelt gammelt støv fra greenz, og noen påser med restesmuler fra hasj som jeg aldri hev i båset. De var veldig snille så jeg sa jeg hadde røyket fordi jeg trodde det ikke var mulig å få bot for å bare ha røyket. Det fant jeg nå ut var mulig? ettersom jeg fikk en 4000kr bot.

Bare en måned senere ble jeg bustet ute med en liten joint. Der fikk jeg også en bot på 4000kr. Noe jeg var helt klar over men litt skuffet over at de viste lite respekt og snakket til meg som om jeg var en narkoman. og faktisk ga meg en bot...

På papirerne står det at jeg røyket hasj i et område jeg absolutt aldri var. Syntes det er litt rart ettersom de var inne på rommet mitt og ikke der de mente jeg hadde røyket osv.

Saken da jeg ble busted var også på en helt annen adresse en der jeg ble tatt. ?????? Så jeg krysset av "IKKE SKYLDIG" på begge saker.
Jeg trodde virkelig poltiet hadde en liten finere forståelse og "snillhet" ettersom jeg absolutt aldri har vert i kontakt med poltiet før noen av disse sakene kom frem. Burde jeg være redd og bekymret om hva som kommer til å skje etter jeg krysset av IKKE SKYLDIG. Jeg har virkelig ikke råd til 8000kr + 800kr + saksbehandlingpriser. Noen som har vert borti dette som kan gi meg et lite tips eller noe?

Helt utrolig hvordan normale personer som istedenfor blir behandlet av poltiet. Jeg må si jeg mustet veldig mye respekt for dem