View Single Post
Spør du meg er det eneste du kan beholde kabinettet, ssd og hdd som andre har nevnt over. Jeg ville kanskje vurdert og oppgradert dette også, nye skjermkort og prosessorer har en tendens til å gå ganske varme, særlig skjermkort, og da er det nødvendig med god kjøling. Nå vet ikke jeg hvordan kabinettet ditt er, i og med at det ikke er til salgs lengre. Det har kommet nye ssder på markedet siden du kjøpte pcen din, som (nå har ikke jeg sjekket) mest sannsynlig er raskere enn den du har nå. En kjapp ssd er utrolig deilig hvis du tar deg råd til det.
Utenom kabinett, ssd og hdd så må nok det meste oppgraderes om du har tenkt å spille spill som har kommet ut i nyere tid. Hvis du ikke bytter ut kabinettet så bør du være sikker på at det har monteringsmuligheter for nye hovedkort, samt at nye typer skjermkort får plass.

Hvis du derimot bare skal spille fortnite så trenger du nok ikke det nyeste eller beste, da vil nok en i5-7500, et ok z270 hovedkort og et 1060 holde. Nå er det en stund siden jeg har oppdatert meg på pc-deler, men med litt kjapp googling finner du nok ut av hva som trengs og hva som er på markedet.