View Single Post
Trådstarter
26
Jeg søker på det jeg kan gjøre. Jeg søker hovedsakelig lager da dette er noe jeg liker å holde på med og har de fleste trucksertifikatene.

Jeg er egentlig påpasselig med å rette søknadene til de ulike stedene. Når jeg sender generelle søknader så er det til kjeder som rema, Coop, mc'ern etc... men jeg tilpasser søknadene der i forhold til oppgavene dem søker folk til.

Det helt nøyaktige tallet på antall søknader er jeg ikke 100% sikker på, men samlet alle i en mappe i Eposten for litt over et år siden og da hadde jeg sendt 2300/et eller annet. Siden den gang har jeg mistet oversikten, men bortimot 500 og 1000 til en plass er jeg helt sikker på.

Jeg hadde en profilert sak og ble smurt ut i media. Jeg føler meg veldig usikker på om de allerede vet det eller så er dem bare et googletrykk unna. Så... burde jeg juge når jeg først skal si noe om fortid eller være ærlig. Og om jeg lar være å si noe, hva er lurt å si om hullet i cv'en. Er det lurt å juge om det en gang kommer opp på bordet? Vet ikke jeg. Jeg føler jeg har forsøkt alt med alle innfallsvinkler men sitter her fremdeles.