View Single Post
MedisinskeGrønneUrte
6
Jeg er ikke alkoholiker selv men har vært gift med en i over 20 år. Han drakk 100% i over 15 år og klarte å slutte uten å begynne med en annen rus. Varmet opp med 1 liter sprit i dusjen før han gikk ut. Bodde på gata i Trondheim, var innlagt flere ganger, rundstjal foreldrene sine, lurte venner og familie fra penger osv osv.
Sånn det høres ut for meg, så har du ikke nådd bunnen enda. Dessverre og synd å si det men tror det er det som gjør at du ikke klarer å holde deg.
Han var på Vangseter på avvenning i 1 mnd og jobbet der 1 år etter det. Han har aldri falt av(tørr i over 20 år nå) og det han sier er at folk må nå bunnen før de klarer å tenke annerledes og virkelig bestemme seg.
Det høres jo sånn ut fra det du skriver men kanskje inni huet ditt. Hva tenker du selv, har du nådd bunnen??

Han nådde virkelig bunnen og klarte å snu det.
Når jeg traff han så hadde jeg et fullt barskap med alt du kan tenke deg av gode varer. Det var ikke et problem for han og jeg rydda ikke bort det på over 1 år etter at vi flytta sammen. Han hadde bestemt seg og jeg stolte på han.

Jeg håper at du klarer dette for du vil få et bedre liv uten alkohol.
Hva med å prøve organisk cannbis?
I en overgangsperiode. Der kan du jo ikke ta overdose og ikke bli avhengig.
Lykke til