View Single Post
Sitat av brsbent Vis innlegg
Benytter anledningen og trådens sterke karakter til å fyre løs med et par spørsmål.

Vurderer sterkt folkehøgskole nå som jeg snart er ferdig med min militære tjeneste (eventuelt mulighet for å dimme, for skole.) og har sett meg spesielt interessert i disse folkehøgskolene.

Det jeg i all hovedsak lurer på er om noen her har erfaringer med folkehøgskoler i nærheten av Telemark? Vestfold er også aktuelt. Jeg tenker i all hovedsak på musikklinjer, som ikke krever noen tidligere kompetanse eller opptakskrav utover interesse for musikk. Jeg er veldig interessert i dette, og ønsker å lære mer, ikke bruke det jeg allerede kan for å gjøre noe ut av det, men å bli bedre på gitar (er relativt dritt), og synge. (relativt god på sang).

Og hvordan er det med røyking (ikke tobakk jeg snakker om her) på disse skolene? Gjevnlige rassia, sjekker og lignende? Muligheter for å oppbevare en liten beholdning på rommet? Jeg finner min inspirasjon i illegale midler, bare så det er sagt, og er år uten, er selvfølgelig mulig, men jeg vil helst ikke være for uten da jeg er mye mer engasjer innen tema når jeg har fått på meg et par trekk. (ikke i skoletid, selvfølgelig, men litt klimpring på kvelden i musikkrommet etter man har fyra ute er ikke å forakte).

Takker for svar. Mye kos og klemz osv.
Vis hele sitatet...
Har hørt om Toneheim fhs i Hamar.