View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Drøyt.. HTU er veldig opptatt av dokumentasjon, fra når kan du dokumentere mangel?

Jeg hadde ikke betalt 1000,- Jeg hadde holdt tilbake 100% av husleie til du har fått tilbake det du har betalt for mye de siste månedene.

Viktig å gjøre kommunikasjon skriftlig.
Vis hele sitatet...
Alt av kommunikasjon har vært skriftlig, men tidligste jeg kan dokumentere ifra tror jeg er første gang jeg sa ifra til huseier som var rundt slutten av januar eller starten av februar og han sendte rørlegger hit for første gang.

Holder jeg tilbake 100% så får jeg bare masse gebyrer og renter og til slutt utkastelse ifølge utleiemegleren, regner ikke med at de truet med det uten grunn, så betaler heller da 1000kr for tak over hodet enn så lenge.

Har en familie som bor over meg som har vært behjelpelige med lån av dusj og oppvaskmaskin i mellomtiden mot en liten sum hver måned, men det er jo ikke akkurat holdbart og kan jo ikke vaske eller dusje som jeg vil eller når det faktisk er nødvendig.
Dama har jo ikke lyst til å komme på besøk engang siden det ikke er muligheter for å vaske opp eller vaske seg..
synes huseier oppfører seg veldig rart med tanke på at han egentlig er nødt til å fikse slike ting også, samme med utleiemegleren som har ett regelverk de skal følge som de helt klart bryter flere punkter av.

Har kjøpt mer flaskevann de siste 6mnd enn jeg har gjort resten av mitt 26 årige liv, så utrolig kjipt og utrolig frustrerende, nesten så jeg egentlig burde fått tilbake all husleie som er blitt betalt frem til nå, selvom det ikke kommer til å skje.