View Single Post
Sitat av Edited Vis innlegg
Og er det mulig at naturen skapte mennesker for å forbedre naturens lover i seg selv?
Vis hele sitatet...
Ikke skapte i den forstand at mennesket plutselig utviklet seg. Men at mennesket utviklet seg fra apene ser jeg på som en sannsynlighet, th0 med noen millioner at år på selve utviklingen.

Jeg vil tro at apene skapte mennesket, for å utvikle seg selv, over tid ble apene mer levedyktige, og fikk en større kreativitet og fantasi, (som å slå hverandre i hode med store grantrær for å vise kjærlighet, blir byttet ut med klemming og kosing )

Min teori er at mennesket utviklet seg i takt med naturen, så ting fikk et naturlig løp, noe jeg tror kan bli et problem i framtiden, siden det utvikles og bygges,uten at naturen får tid til å tilpasse seg forandringene. Det riktige ville vært å utvikle mennesket i takt med naturen, og ikke utvikle mennesket mest mulig på kortest mulig tid.

Dette er som jeg ser det, og selvsagt så er jo mye utvikling og lignende som er meget miljøvennlig, men i mine tanker så startet utviklingen før forskningen var ferdig, noe som har ført til global oppvarming og that kind'a shit.