View Single Post
Sitat av mhans161 Vis innlegg
Jeg velger å se det slikt at vi mennesker lever I naturen, vi tror vi har en viss kontroll på den, men jeg tror ikke vi noen ganger kommer til å ha kontroll på naturen og dens lover. Se global oppvarming, orkaner, vulkanutbrudd osv..

Likevell er vel vi den organismen som kan kontrollere naturen mest. Vi kan bygge et tak over hodet og beskytte oss fra regnet, vi kan forbedre jorden til å bli mer plantedyktig, vi kan beskytte truede arter.

Barrack Obama: "We can't control nature, but we can prepare for the worst"
Vis hele sitatet...
har seg jo nå slik at vi begynner og få mer og mer innflytelse på naturen og forståelse for natur fenomener, dvs at vi om 50-100 år kan forut se jordskjelv,vulkanutbrudd osv osv.. men jeg tror at slike katastroffer er ment for og straffe/utrydde mennesker for at vi ikke skal bli for mange eller pga vår uforsiktighet og revulusjon.. rett og slett så vi ikke blir for mange her. men ettervært som tiden går blir vi mere og mere mektige akkurat som dinosaurene og vi lever lengere og lengere. tror at liv er et mirakel og dermed tror jeg at det avsluttes med et mirakel også da tiden er inne for det.

(astroiden var dinosaurenes skjebne og vårt mirakel)

sikkkert absurd teori..
Sist endret av mr-martinss; 20. oktober 2011 kl. 20:35.