View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Freaken har hatt lange og harde dager i år, og vi syntes det er på høy tid at han får seg en liten ferie.

Det vi tenkte var å sende freaken på en tur jorden rundt, men vi kom frem til at vi egentlig ikke liker ham godt nok til å bruke penger på ham.

Derfor kommer vi til dere og ber om hjelp!

Misforstå oss rett, vi hadde ikke giddet sende ham på ferie på vår regning selv om vi var fazillionærer (det er en prinsippsak!). Det vi tenkte var at hvis alle som dro på ferie til allslags rare plasser tok med seg freaken så kunne han fått sett seg mye av verden på et lavt budsjett. Alle vinner! (freaken ihvertfall)

Kort fortalt...

1. Her er freaken.
2. Ta freaken med på ferie/forretningsreise/smuglertur til Bolivia.
3. Ta bilde av freaken på eksotiske lokalisasjoner som Kautokeino, Førde, Svinesund, Grand Canyon o.l.
4. Last bilde opp på internettet.
5. Legg inn lenke til bildet her i tråden.
6. Freaken profits!

===========================================

Stalltips for transportering av freakens fysiske legeme:

Det er kanskje litt kleint å dra med seg en skjør papirfigur når man er ute å reiser. Derfor er det kanskje best å klippe ut figuren før man reiser men ikke montere den før man er ved endemålet. Alternativt ha noe smart å frakte den ferdigmonterte figuren i, men det kan være vanskelig å dra med seg.

===========================================

Hvis noen ønsker å se hvordan freaken ser ut i sin fysiske form så kan jeg alltids vise frem prototypen:
http://i.imgur.com/9Aupx.jpg Limstift er nok bedre enn teip

Videre viste det seg at etter at jeg lot prototypen bli stående igjen på kontoret så har noen av mine kjære (?!) kollegaer hatt det moro på nachspiel:
http://www.youtube.com/embed/CRXXRvKLPa0... fulle folk == barn

===========================================

Etterhvert kommer vi til å sette sammen et reisealbum over freakens reiser. Si ifra i tråden hvis du ikke ønsker at bilder du legger ut skal være med i reisealbumet.
Sist endret av nso; 3. juli 2012 kl. 21:50.