View Single Post
Jeg må si meg enig med TrippyKing. Å lede noen som er påvirket av et psykoaktivt stoff som cannabis i en sliten tilstand slik ts beskriver. Mot mer frykt tanker kan være værre for psyken på sikt. Mine problemer fra tidligere speed misbruk har ofte vært vrangforestillinger eller paranoide forestillinger jeg har brukt tid på å "drømme" meg inn i. For så å få disse tilbake i ettertid ved at et eller annet har trigget meg tilbake i det virkelighetsbilde. Sterke angstfylte opplevelser er det som har satt seg kraftigst. Jeg har brukt mye tid på å skape positive rusopplevelser med for eks. Psykedelika og mdma som jeg har aktivt besøkt minnene fra for å stabilisere mitt virkelighetsbilde over tid. Dette har funket for meg.

Hvorfor forklarer jeg dette, jo fordi det å begynne å skremme en person i en sårbar situasjon med litt noia, som man får lett av den komboen, cannabis og slitent hode fra sentralstimulerende med mangel på søvn. Er veldig dårlig gjort. Hva enn du mener er best å gjøre på en tirsdagskveld er opp til deg. Og hvorvidt vanskelig der er eller ikke å holde seg unna sentralstimulerende er en diskusjon som heller burde bli tatt i ettertid eller forkant av en slik hendelse. Nå har personen allerede satt seg i denne posisjonen. Å begynne å lede mennesket ut i en værre form, gjør ingen noe godt på sikt.

Holdningene dine ovenfor hvorvidt man bør ruse seg eller ikke. Bør ikke komme forran å hjelpe noen å ha en best mulig rusopplevelse. Å se noian for noia, legge seg å sove er et mye bedre utfall. Enn at personen henger seg opp i at han er psykotisk og kjører huet på det i timesvis. Da er det en mye høyere risiko for eventuelle bieffekter.

Sier som ts, jeg sliter med å skrive. Jeg er trøtt og trenger å sove. Normalt at hjernen sliter litt når den trenger søvn og er sliten. Lett å henge seg opp i angsttanker i denne formen også. God natt.
Sist endret av bewaah; 8. juli 2020 kl. 02:33.