View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greia er at jeg skal inn å sone trolig til sommern men vil ikke ha livet i stå. Fram til da, og når jeg kommer ut igjen så blir jeg nødt til å fortsette å jobbe som krims for å betale tilbake gjeld og fikse meg en startkapital . Lurer på om det er noe jeg bør holde ny date eller kjæreste utafor, og om det i det hele tatt er for egoistisk å date noen nå som kan bli glad i meg og deretter fortelle dem at jeg skal i fengsel en lang tid. Lurer jeg noen? Burde jeg holde meg unna damer til jeg er ferdig sona? Hvordan jeg tjener penger tenker jeg ingen har noe med men at jeg skal i fengsel burde dem få vite for det er en god stund ikke bare 4 mnd liksom...

Jeg veit det er egoistisk men jeg vil bare ha noe å komme ut til som kan holde inspirasjonen min oppe mens jeg sitter og øke sjansene mine for å få et litt mer normalt liv så jeg slipper å ligge på en buddys sofa når jeg kommer ut å plotte nye crime planer.

Kunne jeg evn sagt at jeg skal på munkeretreat til Thailand et år+ hvor jeg ikke får ha med telefon? For å unngå å si fengsel hehe