Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Energi drikkene er mye mer skadelig enn DMT, så det er sagt.
Sikker på at det var DMT du røyket? Nå kan ikke jeg utale meg om å røyke DMT, da jeg bare har erfaring med tradisjonell ayahuasca. Men at livet kan virke "anderledes" og inntrykk som tar lang tid å ta inn over seg er ikke uvanlig etter en Aya trip. Etter hva jeg hørt, så er det veldig mye som skjer på kort tid, når man røyker det. Jeg kunne aldri i min villeste fantasi ønsket å presset en fullblodig Ayahuasca trip ned til 20-30 min.

Etter min første gang på tur med Aya, sleit jeg i nesten ett år med å samle hodet. Men så fant jeg ut at det var egentlig "å samle hodet" jeg virkelig trengte, og alt jevnet seg sakte men sikker ut. I løpet av det året kuttet jeg ut nikotin, piller,amf og alkohol, noe jeg var en stor forbruker av. Har ikke rørt noen av delene siden.
Så ikke la tankene styre deg, men ta kontroll selv. DMT er hellig og kan gjøre underverker om det brukes med respekt og en viss forståelse.
Det er viktig med balanse og ikke drifte bort fra realiteten. Det skal ikke være nødvendig å skulle minne seg selv på hva, som er virkelig eller ikke. Da er du ute på farlig farvann. Balanse, balanse, balanse.... Det tok lang tid å komme dit jeg er nå, men fhan det var verdt det!
Å ha et helt vanlig liv med jobb, hus og familie, men likevel ha et nært forhold til psykoaktive herligheter er "boler" for psyken. Da jeg var ung forbandt jeg psykadelika med "fest", noe som ikke kunne vært mer feil og jævlig ødeleggende for psyken . Jævlig klisje, men det handler om ren og skjær kjærlighet til livet og dine nærmeste. Med det mener jeg ikke at man skal trippe seg helt New age sphongle, men ha beina godt plantet på jorda, men likevel ha en spirituell kontrast. Det mener jeg alle hadde hatt godt av!
DMT ska ikke bare være godt, men også brutal ærlig. Husk det...