View Single Post
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Halla freakers!

Jeg lurer på hvordan deres
"RusKarriere" Startet

Hvordan ble dere introdusert til rus.

og hva fikk dere til og prøve det.
Hadde dere psykiske problemer eller startet dere på grunn av nysgjerrighet.

Hvordan gikk dere fra og være en helt rusfri person til og være rusmisbruker.

Hvor lenge har dere misbrukt rus.

Og Hvordan er deres tilstand til nå får tiden er dere fortsatt rusmisbrukere eller er dere nykter.

Jeg startet med rus [Hasj] pga nysgjerrighet og ville være en del av "Gutta" og fannt ut til slutt at det fjernet den klumpen i magen altså angst jeg følte jeg kunne være meg selv og hadde ingen frykt om hva folk tenkte om meg osv, Det ble til slutt et problem jeg ble psykisk hekta på det følte meg ganske tom uten det og kunne ikke ha det like morro som om da jeg var ruset. Jeg ble veldig deppa da jeg ikke hadde noe, til slutt så ble jeg så dritt lei av hasj så jeg tenkte jeg ville ha noe annet jeg prøvde amfetamin rett etter jeg la hasj på hylla og amfetamin var min number one, amfetamin var litt digg for jeg hadde alltid så mye bedre med meg selv. Til slutt så ble jeg avhengig etter 2 års bruk med amf det var først en sosial flykt men nå har det blitt et problem jeg klarer ikke og fungere normalt uten det. Jeg har også brukt mye andre rusmidler allt for lang liste til og skrive ned men ja, jeg har drivet fast med amfetamin og hasj og knips og lsd. Har hatt en del problemer med opiater og benzo også har vært litt på hest men har klart og komme meg unna det det har aldri gått så langt med avhengighet med det

Jeg er spennt til og høres dere historie
Vis hele sitatet...
Jeg var hodestups forelska i en heroinmisbruk og tøffeste i byn og da. Jeg brukte mest hasj og alkohol piller og fyk. Så rusfri fra 97-2011. Så sprakk jeg på opiat. Brukt oxy i flere år og var oppe i 220 mg pr døgn med oxy. Nå er jeg i lar og klart å hekte meg på fyk. Men blir jeg godt medisiner for adhd så satser jeg på å bli rusfri eller da tar jeg det lovlig