View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du er ikkje kritisk, oom. Du er meir moskvatru enn Putin, og det er trist å sjå på. Dette handlar om at du skal forsvare eit narrativ som er sentralt for verdsbiletet ditt, der Putin er Good Guy(TM), og EU er Bad Guys.
Vis hele sitatet...
Nå er du langt over streken vidarlo. Du kan ikke begynne med å skrive at jeg mener er Putin er Good Guy helt ut av det blå. Personlig mener jeg han er ett rasshøl. Hvor tar du dette fra? Frekt.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ikkje så enkelt. Ting er ikkje svart-kvitt. EU si handsaming av flyktninger er kritikkverdig, men det er pokker meg Kreml si handtering av dissidenter, og kviterussisk dikatatur med god støtte frå Putin. Det går an å kritisere ein ting, utan å kritisere alt, og det du driv med her er whataboutism.
Vis hele sitatet...
Du kritiserer meg for whataboutism men, i neste omgang drar du frem eksempel om at EU sin håndtering av flyktninger kan forsvares pga. Kreml sin håndtering av dissidenter.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er ingen grunn til å ta deg seriøst lenger; du demonstrerer her at du har kasta fullstendig loss til all kjeldekritikk og rasjonalitet i spørsmålet.
Vis hele sitatet...
Gjør meg da en tjeneste å ikke delta i en diskusjon hvor du ikke har noen grunn til å ta deltakerne seriøst. Det bringer lite positivt til diskusjonen. Tror du leser for mye mellom linjene, kompis.

Du ser ting så svart/hvitt at når noen om aldri så lite, utfordrer det vestlige hegemoniet i favør for østen er man automatisk mer moskvatro enn Putin.

Flaut
Sist endret av oom; 9. november 2021 kl. 17:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.