View Single Post
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Cannabis er ikke det sikreste stoffet å "utforske seg selv på".
Magic mushrooms er det, selv LSD kan argumenteres for å være sikrere enn hva cannabis er.
Vis hele sitatet...
lmaoo magic mushrooms og LSD er veldig trygt ja. Not

Har ikke nok fingre til å telle hvor mange bekjente jeg har som har fått personlighetsforstyrrelser og vrangforestillinger over tid etter å ha tatt sopp eller LSD

Jeg hadde en gjeng med jentevenner fra videregående, som var close med dama, så jeg kjente dem godt. Alle jentene var sprudlende glad og alltid i farta "sosialt" - og var rett og slett populære, flotte gladjenter som alltid lagde liv rundt seg.

Så tok videregående slutt, folk dro sine egne veier. Så fikk man høre historier fra bekjente hvor bl.a to av disse hadde angrepet hverandre med saks og skarpe gjenstander på en festival i Tyskland, og rispet hverandre opp ganske kraftig, selv med små sakser.

En veldig staut og solid kar som var i vennekretsen vår var veldig god fotballspiller, men slet med skader, men tok det rolig og tok mye LSD når han hadde skadeopphold og visste han ikke skulle spille eller trene på lang tid.

Plutselig døde han. "Ingen" vet hvorfor, og ingen fikk komme i begravelsen - og ryktene har det til at han hadde blitt helt ustabil i hodet, og begynte å snakke om drøye ting som ikke hadde noe rot i virkeligheten noen uker før dødsfallet. Han døde på rommet sitt, så man kan jo bare tenke seg til hva som har skjedd

Så var det en annen jente som alle syns var ordentlig søt og snill, alltid inviterte "alle" til seg når hun hadde bursdagsfester - og alle respekterte henne fordi hun var skikkelig jovial jente. Hun har gjort så mye hyggelige ting for folk at man nesten glemte at selv en sterk, omtenksom jente som henne kunne havne i hølet.

Man spurte etter henne, "hvor er blitt av xxx a, har hun fått samboer eller noe" - og etterhvert fant vi ut at hun hadde blitt nærmest hjemløs og eneste gangene folk så henne var når de var på besøk hos venner hvor hun hadde sovet over.

Nok om det, bare ikke fly rundt og si at LSD og magic mushrooms er tryggere og sunnere enn cannabis, da bagatelliserer du bare hele greia, og får folk til å tro alle stonere er en gjeng med narkiser som er dumme som brød i hodet og bare skal pushe alle grenser - og aldri får nok.

"Jaja, bare legaliser cannabis da. Så kan dere legalisere kokain og sånn til neste år" kommer alle haterne til å antyde.

Jeg forstår ikke hvorfor folk kaller cannabis for gateway drug i det hele tatt, HVIS noe - så har det vært stikk motsatt for meg.

Jeg kom borti kola når jeg var 16, prøvde det på fest og det sugde balle. Eneste som var rått med det var å snorte det som Scarface.

Som ungdom var vi mye på fest, og prøvde vodka, whiskey, brennvin, alle typer sprit, kom over LSD, kola, tilogmed khat

Alt var "skuffende" dårlig i forhold til prisen, og kola var nok det aller, aller dårligste man kunne få for pengene.

1000kr per pers bare for å få følelsen av å ha hevet i seg 6 red bulls, og et dunkende hjerte.

Siden da har jeg aldri prøvd noe annet, aldri hatt lyst - ikke engang når det har vært rett foran meg.

Cannabis er så sykt annerledes enn alle de andre greiene her. Cannabis er som å trekke inn frisk luft og slappe av på ett sekund. Alle de andre får deg til å føle deg som søppel før det gir en liten effekt som varer i 30 min