View Single Post
har dyrka for eget bruk midt i gokkimokk, så i dag at plantene var tatt av snut mest sannsynlig (pga hvordan det ble fjerna osv. har du spørsmål svarer jeg til jeg evt blit bura inn )

nå går jeg offentlig!

her her hva jeg skrev offentlig på facebook:

Torstein Sandberg Hansen
9 cannabis planter savnet på skreia.

De vokste ute i det fri hvor ingen ville gå, for personlig bruk pga en søvnforstyrrelse (kronobiologisk søvnforstyrrelse i mitt tilfelle) da ingen andre medisiner virker i lengden uten å pådra seg alvorlig avhengighet til sterke legemidler skrevet ut av lege.

Det man kan få utskrevet for mitt og mange andres problemer bygger opp toleranse meget raskt, og selv om det ikke er toksisk i mengdene man får som kan hjelpe, vil toleransebygning kreve stadig økt dosering av et legemiddel man kan dø av å ikke ta når toleransen har kommet, som kan være så kort som 2 uker.

Det man nå i få tilfeller kan få som et maksimum som bare lindrer litt ca den første uka, vil gi permanent og farlig irreversibel virkning, der du må øke dosen hver 3 dag for
og leve "normalt"
Problemet med dette er en stadig stor toleranseutvikling man må fortsette å ta mer og mer hver dag for samme virkning, og om legemiddelet tar slutt eller du når max det legen vil skrive ut, så er dun et sted mellom værre og værre plager du medisinerte imot kommer sterkere tilbake, ellse på andre siden vil drepe deg pga hva reseptorene i kroppen er blidt vandt til og da evt død pga mangel på dette.

Vær så snill alle sammen å se på hvordan avkriminalisering og lovliggjøring har påvirket alle de landene som nå har gjort dette.

Ignen dødsfall, ingen problematikk i forhold til så vanlige rusmidler som nikotin og tobakk, og alle de som kommer tilbake til et verdig liv og jobb ved hjelp av medisinsk cannabis.

bur meg inne for å være informert og ta kloke valg, men de som tok fra meg min medisin for å bli en produktiv medborger.. vær så snill og les dokumentert forskning og se hva dere tvinger pasienter som meg til å gjøre, og hvilke konsekvenser det har for nærområdet.

Om noen har informasjon om hvor disse 9 små plantene ble av, kontakt meg. Dritt lei av kriminalisering av folk som bare trenger medisin for å kunne bidra til samfunnet uten at det skader noen.

Mvh
Torstein Sandberg Hansen.


meninger, kommentarer, støtte og folk imot er hjertelig velkommen, men vær så snill og hold detta saklig.

min face profil der jeg la det ut offentlig er:
https://www.facebook.com/torstein.s.hansen

håper detta er innafor reglemang her, og om ikke så hadde jeg satt stor pris på hvordan jeg kan spre det jeg nå har starta mht regla til freak.