Tråd: Utroskap
View Single Post
Jeg mener at ærlighet er alt i ett forhold. Og jeg vil kan faktisk tilgi utroskap hadde jeg fått vite det med en gang. Jeg finnes ikke sjalu heller, så mest sansynlig, hadde dama spurt meg først haddejeg sakt kansje ja.

Jeg har tidligere vert i ett veldig åpent forhold. Der vi nesten gjorde sport utav å få med oss enten gutter,jenter eller par, hjem fra byen. Neste regelen vi hadde var at når jeg var offshore, fikk hun bare ha sex med jenter. Ikke gutter alene. Å dette fungerte utrolig bra for oss! Men sånnt forutsetter at det ikke finnes sjalusi. Og man må ha tillit til hverandre. Er det i box, blir livet fort veldig morsomt

Men jeg har også vert i ett forhold som var det stikk motsatte. Som ødela flere av mine vennskap til veninner. Og der jeg måtte velge ord med omhu, så ingenting kunne missforstås som ett komplimang til ei anna jente. Men gjett hvem som var utro? Det var henne.

Enda ett eksempel var ett forhold, igrun valdig likt det førstnevte,men ikke fullt så åpent. Der det viste seg at hin hadde vert utro i over ett år. Med en av våre bedre kompiser, som var på besøk omtrent daglig. Men som i samme sekund som jeg dro på jobb, var på plass i senga med henne. Som sakt tidligere, hadde hun spurt, hadde jeg sakt ja. Hadde ikke gjort meg noen ting. Og vi har tross alt hatt trekant samme tidligere også, så hun visste nok svaret. Men det faktum at hun løy om det er for meg helt utilgivelig.

Sannheten varer lengst