View Single Post
Sitat av SpecialPlayer Vis innlegg
Må si meg tålig enig i dette, noen andre som tenker det samme? Ikke at det ikke finnes annet liv utenfor jorden, men "den andre siden" tror jeg er noe du fantaserer/turer.

Syntes fortsatt det er gøy å ture, men er sjeldent på leit etter svar og sånt når jeg tar noe psykedelisk.
Vis hele sitatet...
Før jeg selv "brøt gjennom" tenkte jeg enteties eller.l.ved psykedelika kun var hjernen som fjaset. Etter Aya turer og større dosr sopp ble jeg mektig i tvil.

Har konkludert med at det uansett spiller liten rolle. Opplevelsen er virkelig på lik linje med "hverdagsbevisthet virkelighet" -faktisk føles det mer virkelig. Opplevelsen har dermed mektig inntrykk på en personlig uavhengig av om opplevelsen er "objektivt virkelig" altså om skapninger man møter på "andre siden" er objektivt virkelige (hva man enn måtte mene med det). Om det er parallelle dimensjoner, forfedre, aliens eller vissvass fra overstimulering er underordnet og uansett spekulasjoner.

Noe jeg dog er overbevist om er at man ved en ekte "encounter" ikke kan unngå å bli spørrende og undrende til opplevelsen og virkeligheten.