View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er mest interresert i hvordan man kan være på den andre siden i lengre perioder der man er mer "lucid" og kanskje husker mer av det.
Jeg kan ikke ta rusmidler av noe slag så da ser jeg etter en annen måte å være der på. Det sies at DMT er det samme som produseres når man drømmer (Er det sant?) Og personlig har jeg en ganske aktiv drømmeverden der jeg ofte møter nye livsformer og får oppvekkende å tankevekkende opplevelser ganske ofte.

Jeg bruker rusmidler som en slags teoretisk måte å reflektere over hvordan jeg kan oppnå lignende effekter uten å må bruke dem.

Når det kommer til drømming akkurat nå sliter jeg mest med at jeg våkner noen ganger iløpet av natta der drømminga blir avbrutt, så jeg ser etter naturlige medoter for ikke å få søvnen avbrutt.

Å driver å leser om grønne bladgrønnsaker blodomløp/oksygentransport og det at man roer ned pusten når man sover til det punkt at man noen gang våkner av å ikke ha nok oksygen. Ser også etter metoder for å få mer effektiv lagring og opptak/distribusjon av oksygen i kroppen (Noen som kan noe om trening og dette?)


Kan noen opplyse meg om blodomløp/pusting/oksygen når det gjelder rusmidler?