View Single Post
Hei,

Jeg skriver dette innlegget både for meg selv, men også for andre som er i lignende situasjon.

La meg starte med å si at jeg har fra tid til annen inntatt diverse benzodiazepiner siden høsten 2021. (Egentlig siden 2016/17, men på den tiden tok jeg relative lave doser og KUN ved behov). Jeg binget i 3-4 måneder, før jeg gikk cold turkey. Det var helt forjævlig, men var «heldigvis» uten jobb på den tiden, så jeg klarte meg nogenlunde greit.

Nå sitter jeg i den situasjon hvor jeg har gått på 20-25mg Rivotril (Ja, en hinsides høy dose, jeg vet.) daglig siden august 2023. Nå har jeg ikke inntatt benzo siden torsdag den 7. desember 2023, og ting begynner å bli helt forferdelig. Jobb er ett rent helvete. Tiden går sakte, null matlyst, jeg er disorinert, føler meg som GTA karakter når jeg prater med folk, sliter med å uttale setninger, og sist men ikke minst; Hodet mitt holder på å klikke.

Jeg vet det ikke er det ikke er smart å bråstoppe benzo på denne måten, men forventet leveranse av benzo kom ikke. Så jeg har totalt 250mg (25*10mg) Sobril igjen. Av tidligere erfaring trenger jeg rundt 210-230mg Sobril for å i det hele tatt føle noe.

Nok om det. Jeg kommer til å oppdatere denne tråden daglig.
Sist endret av Pillfreak; 12. desember 2023 kl. 13:50.