Tråd: Weed,angst
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg la ved kilde, fra snl.
Ta deg en runde der.
Det står at de fleste kjente canabioder er psykoaktive.
Så det du driver med er flisespikkeri. Det behøver heller ikke være psykoaktivt for å kalles et virkestoff.

Jeg forstår uansett ikke hvorfor det spiller noen rolle all den tid 90% av canabiodene er relativt ukjente og ikke forsket på.
Det er heller ikke essensen av hva jeg skriver.

At dere tror at cannabisen til TS har for mye THC, og dermed gjør at ts ikke får sove, det mangler kilder derimot.

Du må klare å holde deg til konteksten av tråden, som ikke viser tegn for at cannabisen til TS er for mye potent..
Vis hele sitatet...
Finner bare dette jeg

hvorav mange er psykoaktive. De antatt viktigste er delta-9-tetrahydrocannabinol (THC) og cannabidiol (CBD). Flere av cannabinoidene har hallusinogene egenskaper. Mange er kjemisk beslektede, og de fleste er sterkt fettløselige.
Vis hele sitatet...
Kan du vise meg hvor i kilden det står at "de fleste canabioner er psykoaktive" slik du hevder? Det hjelper ikke å vise til en kilde når det ikke står der?

Også for å avklare flere av dine antagelser og ditt møl så har jeg aldri påstått at noe må være psykoaktivt for å være et virkestoff, eller at TS har fått for mye THC så jeg skjønner ikke hvorfor du tar opp det med meg.

Jeg forholder meg til kontekst og kilder, men når du kommer med kilder som ikke støtter dine utsagn må det vel være lov å bemerke?