View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har klart det til en viss grad. Jeg har en helg 1-2 ganger i året der jeg kan ta hva jeg vil heroin, amfetamin, piller, hasj, kokain, alkohol osv. Ettersom hva jeg har lyst på og hva som passer på formen den dagen. Resten av året har jeg fast jobb, trener, har samboer og familie. Jeg snakker aldri om dette til noen unntatt til en kamerat jeg pleier å gjøre det sammen med. Men det er mulig å bruke det rekreasjonelt så lenge man er veldig forsiktig og ALDRI tar noe utenom.
Vis hele sitatet...
Interesant. Selv har jeg brukt druger i ca 20 år uten at jeg har blitt narkis.Jeg har til og med klart å bruke benzo som helgeunderholdning over langt tid uten at det hektet meg. Jeg kan likevel si at den psykiske avhengigheten til en viss grad alltid er der, at jeg kan dagdrømme mye om virkelighetsflukter.
Heroin likte jeg heldigvis ikke i motsetning til opiater i tablettform som jeg har vært ekstra forsiktig med, desuten florerer dette ikke på svartemarkedet heldigvis. Hovedregelen er at man alltid må bruke rusmidlene og ikke la rusmidlene bruke deg. Jeg håper igjenn ikke dette virker som noen reklame. Jeg har vært på kanten av stupet hvor det har fristet å gi meg fullstendig over til benzoverden flere ganger og antar det ligger litt flaks blandet med bevist forbruk i handlingsmønsteret som har gjort at jeg ikke ble narkoman. Så har det hjulpet at livet er sånn noenlunde på stell med fast jobb hvor jeg må ha kontroll.

Men du som greier å kun holde det til en gang i året, det kaller jeg virkelig selvkontroll. For meg er det av og på i perioder, men alltid med flere dager til mnd pauser mellom hvert stoff.