Tråd: Skaprasisme?
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Esteriko Vis innlegg
Jeg flyttet målpostene, det kan jeg si meg enig i. Men du hadde heller ingen motargumenter så du er vel enig?
Vis hele sitatet...
Å diskutere med folk som er på bærtur med målpostane er ikkje interessant. Det tar deg fire sekunder å pisse ut ein påstand, og minutter å besvare det.
Sitat av Esteriko Vis innlegg
De konkrete handlingene er fortsatt ulovlig hvis du bor litt mer sentralt enn i bygda. Du kan prøve lovfilosofien din i midten av oslo? Vær så snill å ta opptak av det.
Vis hele sitatet...
For det første så er den rimelege tolkinga av ordet ulovleg at det reint faktisk er ulovleg - ikkje sosialt uønska eller sett ned på. Eller er det ulovleg å fise i heisen? Neppe spesielt mange som vil påstå det.

For det andre. Du repeterer påstanden. Underbygg den! tilfeldig søk etter "osloskolen julefeiring underbygger vel ikkje heilt din påstand heller...
Sitat av Esteriko Vis innlegg
Du kan veldig enkelt spørre ansatte i barnehage, skole og sykehus. Men du er fortsatt personen som useriøst anklaget meg for ting du ikke hadde noe grunnlag for. Også prøver du fortsatt å gå på karakter istedenfor argument og samtidig prøver du å være på den høye hesten. Er litt trist.
Vis hele sitatet...
Nei, det er for helvete din jobb å underbygge dine argumenter og påstander, ikkje min.

Og ja, eg går på debattstilen din, for den er horribel.