Tråd: Skaprasisme?
View Single Post
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ingen som har sitert meg så jeg visste ikke jeg ble skrevet til.

Beklager.


På det utfyllende svaret ditt ser jeg at du ikke er helt med.
Asylsøkere fra sør og øst utenfor EU blir ikke integrert på de sentrene. De blir værende i lang tid. Du ser vel på nyhetene? Så vet jeg ikke men de får vel D-nummer eller lignende.

Jeg skjønner det de er mer nabo.

Men vi har fortsatt ikke en slik avtale.

Jeg vet jo at EU godtok det pga siste valget til Ukraina.
Vis hele sitatet...
Jeg skal være så snill å svare deg på et spørsmål uansett om du ikke svarer meg på ET eneste et. Ja vi behandler ukrainere (MERK: RASKERE) raskere enn andre. Grunnen til det er fordi vi har noenlunde samme kultur, og det eneste de trenger å lære er språket. Vet ikke om du husker nav-drapet for ca et år siden men det var fra en flykting fra Lybia. Jeg hadde ikke blitt veldig glad om denne personen hadde drept bestemoren min for å si det sånn.

Også har vi også "Den ene voldskategorien var ran ble begått av flere gutter med minoritetsbakgrunn mot en eller to etniske norske gutter. Den andre var vold/hevnhandlinger mellom gutter med minoritetsbakgrunn." Jeg vil si at dette er rasistisk motivert. Hvorfor dekker ikke media dette?

Source: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...te-og-revolver

Nå kan jo du forsvare hvorfor VG ikke tørr å kalle terroren i Oslo for terror vs "skytingen i oslo"? Alle angrep mot sivile er jo terror fordi det terroriserer jo, men det blir ikke kalt det fordi?? Hmm. Du er like rasist som de du anklager, og enda mer rasist.

Også kan du være så snill å forsvare at norske tradisjoner som jul (som har ingenting med dagens reiligion å gjøre) er ulovlig å feire på norske barnehager og skoler. Jeg har dratt til tyrkia ca 20 ganger, har jeg krevd at de slutter med morgenbønnen? Nei. Er ganske så narsissistisk.
Sist endret av Esteriko; 10. september 2022 kl. 19:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.