View Single Post
Hvor lenge har du brukt det? Fikk selv diagnosen ADHD i 2018 og fikk Aduvanz for å behandle det. Funka bra det, til å begynne med. Tok dosen jeg skulle hver dag i ett år før jeg sakte men sikkert mista kontrollen. Har fremdeles Aduvanz på resept og prøver fremdeles å moderere eget bruk uten hell. 3 år har jeg prøvd å bruke Aduvanz forsvarlig, likevel så har bruket bare blitt verre og verre.

Jeg har lyst til å tro at folk som oss kan bruke stoffer som dette forsvarlig, men jeg vet ikke. Alt tyder på at jeg hvertfall ikke kan bruke det forsvarlig lenger. Når du først virkelig får smaken av amfetamin, så virker det som løpet er kjørt for folk flest. Bare å google litt rundt så ser du mange andre som sitter med akkurat samma problem. Selvfølgelig så vil man at det skal funke og at man kan ta kontrollen tilbake, men er fort gjort at du bare kjører deg enda mer fast i avhengigheten.

Mitt råd? Slutt før det blir verre. Blir bare vanskeligere og vanskeligere å håndtere i det lange løp. Kan tenke meg at det siste du vil er å slutte, de funker sikkert bra for å håndtere hverdagen, men tro meg. Om du snører deg ordentlig inn i det her, så er det basically det samme som å selge sjela di. Slutter også å fungere med tiden, så er lose-lose spør du meg.