View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av En deling Vis innlegg
Det forrige innlegget mitt ble litt upresist. Han forholder seg til politikk utover det jeg nevnte der, men nesten utelukkende ved å kritisere personer som er svært langt ute på det politiske spektrumet, ofte så langt at de legger vitenskap til side for egne politiske meninger. Det er ikke å ha en sterk politisk og ideologisk agenda, det er å ha sunn fornuft.
Vis hele sitatet...
For det første. Nei, Peterson legg ikkje seg ut med folk som er svært langt ute på det politiske spekteret. Han legg seg ut med alt som ikkje er kritsenkonservativt, og aller helst identitært. I norsk skala vil det omfatta ca. alt til midt inne i FRP, på det polititiske spekteret.

For det andre handlar ikkje politikk utelukkande om vitskap. Du kan basere politikk på kunnskap, men det er meir enn det. Det handlar m.a. om korleis ein vil prioritere, og kva retning samfunnet skal ta. Det kan ikkje vitenskapen gi gode svar på.

Viare har Peterson ein viss historikk med å m.a. grovt forvrenge det han kritiserer, noko som plasserer han greit inne i leiren for dei som ikkje nødvendigvis legg fakta til grunn for sine påstander, men heller former politikken ut frå sitt eige verdssyn...

Forøvrig ser det ut til at du har eit nær religiøst forhold til Peterson. Forsvaret ditt ser direkte komisk ut frå utsida. Eg bryr meg ikkje med Peterson, men menigheta han har er smått problematisk.