View Single Post
For en kort stund tilbake så hadde jeg utrolig lyst til å prøve speed, så jeg spurte venninna mi som drev litt med det om hun kunne skaffe det. Så fikk jeg bokstavelig talt kjeft for å ha vært på den tanken. Så det viste seg at hun hadde vært ekstremt avhengi av speed i langt tid, minst et år. Så jeg snakka med henne mer om dette stoffet og lærte om det og fikk vite alle jævlige ting det gjorde med deg. Så jeg fikk bestemt meg om at jeg aldri skulle teste det. Og hvis jeg skal prøve noe nytt dop så skal jeg lese utrolig mye om det før jeg prøver det, så jeg vet hva det gjør med meg, og hvilke risker jeg tar.

Trist det som har skjedd med deg DonVito. Og jeg skjønner at du må ha det så si jævlig. Jeg har blitt tydelig forklart hvordan speed fucker deg opp. Sånn som jeg ser det så er det så si nesten helt umulig å slutte på speed på egenhånd, hadde vært helt fantastisk hvis du hadde klart det. Men rehabilitering er nok noe for deg. Det vil nok være en jævlig periode, men jeg tror det vil være verdt å bli kvitt den avhengiheten du har, og jeg tror du kan få et sinnsykt mye bedre liv.

Lykke til!