View Single Post
Sitat av Tøffingen
Sitat av Sinister
Gjennom tidene har det vært svært mange spørsmål angående dette. Om de skal teste blod eller urin i en sammenheng som ikke er rusmiddelrelatert trenger man ikke bekymre seg. Det er ikke akkurat som de har en stor magisk maskin som tester blod og urin for alle stoffer. Da hadde de vært nødt til å kjøre prøvene gjennom dyre massespektografiske tester, noe som hadde vært totalt unødvendig.
Vis hele sitatet...
Dette er feil. Jeg ble nettopp busta på pisseprøve. Det som skjedde var at jeg måtte pisse oppi en kopp også tok det 2min før resultatene poppet opp på en liten "skjerm" på utsiden av koppen. :P
Vis hele sitatet...
Dette er feil. Du ble busta på en rusrelatert mumbo-jumbo test jeg ikke ville gitt ei krone for. Uansett hva slags test det var, var den rusrelatert for at du skulle bli busta for rusmidler. Ikke rusrelatert blir du ikke busta på det - da skulle jeg vært busta på stort sett alle nyre- og lever-kontrollene og påfølgende blod og urintest som jeg har vært igjennom, mens jeg hadde prøvetid!!!

Og den koppen din hørtes ut som noe mikke mus-vås, sier ikke at du lyver, men trur neppe det hadde vært så vanskelig å blånekta for noe som helst med en slik prosedyre. Som tatt rett ut fra andeby.