View Single Post
først. Sorry dobbelpost, men er noob å fant ikke edit knappen :P

så, Kom til å tenke på noe jeg har sett på tv engang. (ja det er sånt her jeg grubler på hele dagen når jeg først har begynt :P )
Tror faktisk at det var på "Møkka jobber", En serie som går på discovery for de som ikke viste det, Og i denne episoden skulle hovedmanntingen være med på å rense skeletter for museer.
De brukte da kjøttetende mark, det er vel en grei måte å få bort kjøttet på.. beinene kan man kvite seg med på mange måter egentlig.. knuse, brenne, fore til dyr, osv osv.

En annen måte er å putte liket i en tønne med vann, deretter koke opp vannet, la det kjøle seg ned og repetere. dette tar en stund men vil funke greit da kjøttet løser seg enklere opp.

mange har nevnt å putte liket i en pose, senke det ned i havet med vekter i posen. Gasser vil da, som også nevnt, gjøre slik at posen vil flyte opp igjen etter en vis tid. En måte å løse det på er rett å slett å lage små hull i posen slik at gassen kommer ut. du vil samtidig spre litt odør rundt om på havbunnen slik at store å små dyr vil komme å se hva det er og de fleste finner seg en gratis middag

har vel ikke noe mer vettugt på hodet akkurat nå, iværtfall ikke som ikke er nevnt fra før