View Single Post
Utløst to maniske psykoser som var langvarige av LSD, ca 2-3 måneder hver av de. Vil beskrive det som at jeg utløste en mani, som så ble mer og mer psykotisk i mangel på søvn. Så vil ikke si det LSD er helt uten farer akkurat. Jeg tror sopp har mindre sjanse for å utløse en manisk psykose, pga det er mindre stimulerende. Har mange tripper bak meg etter min siste maniske psykose, men det er også nå år siden. Jeg er for glad i LSD/sopp til å slutte med det, men etter min siste maniske psykose, så har jeg aldri lyst å havne der igjen, pga det er veldig veldig destruktivt, spesielt finanser og det å drite seg ut og ødelegge alt av rykte, men også ikke noe bra å ha en skremmende oppførsel, som man kan ha når man er manisk. Jeg vil si, ikke å tro på det man opplever når man tripper, det er perspektiver og muligheter, og vil si at sjansen for at det er NÅ universet plutselig skulle endre seg, nok er så mikroskopisk, at det nok er en større sjanse for at man er i en psykose. Det andre jeg vil si er å passe på dette med søvn, tror det kan være farligere å ta LSD om man har vært våken lenge. Ville også unngått å blande LSD/sopp med større mengder av andre rusmidler. Ville også vært påpasselig med at man også sover ordentlig i etterkant.