View Single Post
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
132
Sitat av Realist1 Vis innlegg
For min del er det fordi det er vanskelig musikk som spilles i tråden. Jeg sjekker stort sett alltid tråden i løpet av veldig kort tid etter nyeste bidrag, men i det siste har jeg vært helt sjanseløs på alt. Det er stort sett for spesielt interesserte.

Her er et par låter fra de siste 3 sidene:


Nå ser jeg jo at det er flere av dere som har god peiling på denne typen musikk, men for meg blir dette helt fullstendig håpløst. Jeg detter i alle fall fullstendig av lasset her.

Det er nok bare min feil. Du ser jo låtene jeg la ut. Coldplay, Imagine Dragons, OneRepublic, Kylie Minogue... Det er jo mer eller mindre listepop, og dermed får jeg vel ikke særlig mye kredz i musikkmiljøene, men hvis det er meningen at denne tråden skal være av interesse for allmennheten, så mister man nok en del respons av å bare velge gammel nisjerock/-metal.

Men for all del. Det er jo noen av dere som er utrolig flinke, og svarer kategorisk rett på låt etter låt, så for de av dere som har peiling, så må det vel være såpass utfordrende. Men det gjør nok at det store flertallet her på forumet ikke klarer å svare, samtidig som det hever terskelen for å legge ut noe selv. Når dere "store gutta" legger ut gitarspill av såpass høy klasse, av låter som kun virkelig musikkentusiaster kjenner igjen, gjerne med kommentaren "denne er enkel, den tar dere vel fort", så er det ikke like moro for oss nubz å legge ut et middelmådig klipp av en eller annen poplåt.

Sånn er det bare.
Vis hele sitatet...
Helt enig! Veldig vanskelige sanger dere har kommet med, syntes jeg...