Tråd: Injeksjoner
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da har du sikkert også brukt opp de på fotbladet og nevene ? Noen har også en fin å lett tilgjengelig åre i armhulen. Om du er mann kan penisen være et alternativ. Har sett flere bruke penisen til og sette en smell. For min del gikk jeg heller for halsen når det kom så langt da jeg rett og slett var for "feig" til og stikke i den. Ellers er det hviletid og evt andre inntaksmetoder som er nevnt før meg her.
Vis hele sitatet...

Har definitivt brukt opp alt på både føtter og hender/never. For kun en uke eller to siden nå forsøkte en helsearbeider som var veldig dreven og vandt til folk med dårlige årer pga injisering, vi satt der en god stund skal det sies. Prøvde å strippe meg nesten fullstendig ned for å finne noe som helst, men absolutt ingenting kom. Hun var heldigvis respektabel nok til å ikke prøve "bare for å prøve" overalt, sånn som jeg har opplevd alt for mange gjøre, ugh. Ble litt nålepute, men heldigvis prøvde hun kun der det så ut som en liten sannsynlighet for at det kunne gå.. hun prøvde å få backup, så vi var til slutt tre stk erfarne årefinnere, men INGENTING gikk, så da måtte vi jo bare gi oss.
Armhulen har jeg ingenting, og penis har jeg ikke, lol. Uansett om jeg ikke hadde vært kvinnfolk, hadde jeg nok ALDRI I LIVET satt den i pikken.. HJÆLP ASSA. Jeg forstår desperasjonen og hvorfor noen ender opp med å sette der, men likevel.. jøss, assa. Nei takk.

Så nei, får vel bare prøve så godt det går fremover å ta så mange pauser som mulig.. er så sykt kjipt, har alltid hatt veldig tynne og få (synlige/mulige å treffe) årer som trenger LAAAAAAAANG tid på å bedre seg.