Tråd: Ildprøve?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke vondt ment, men det kan også hende at du er den litt dumme og lettpåvirkelige i venneflokken. Når du faktisk reagerer så sterkt at du hisser deg opp over absurde ubetydelige bemerkninger, så kan det være ganske morsomt å fyre oppunder. Jeg hadde en sånn person i min venneflokk for noen år siden, man kunne ikke si noe som helst uten at han måtte "forstå" hva vi mente. Etterhvert ble det ganske morsomt å randomly komme med korte absurde setninger eller rare ord, for så å late som ingenting.

Dersom dette er tilfellet, og du nå går tilbake til disse vennene og begynner å snakke om "ildprøven", så kan jeg nesten garantere deg at de benytter en perfekt anledning til å mindfucke deg mer. For din egen del så anbefaler deg å ignorere ord og setninger som ikke gir noen mening, med mindre du har lyst til å være "klovnen" i venneflokken som er så lett å lure at man ikke klarer å la være.
Vis hele sitatet...

Der kom kommentaren jeg venta på.
Siden jeg hørte mye på Badspit som nevnte ''ildprøve'' så tilknytter jeg til noe som høres ut som fks ildprøve av det jeg har opplevd. Det er vel nærmere Dio Ramos som har et refreng som det her: Did they put you to trial, ville bare vite om det var noe mer til det. Å ja jeg er det lett påvirkelige å dumme nervevraket i vennegjengen til jeg nå ikke drar ut lenger med mindre jeg er på en rusmaraton i flere dagers/måneds tid.