View Single Post
Sitat av Aaren Vis innlegg
Menneh...angst er jo en psykisk reaksjon som påvirker deg fysisk...ikke omvendt vel? Deretter følger vel rastløshet og negativ tankegang...ihvertfall får jeg det de første dagene jeg ikke røyker..og jeg røyka mange gram om dagen, hver dag i godt over 15 år så kjenner igjen det du sier

Btw når det gjelder linken du la ut...*Hvor lenge har de forska på THC og etterfølger? OG hvor mange ganger har de hatt rett i noe som helst av konklusjonene sine?...0 times
Vis hele sitatet...
Angst er en psykisk reaksjon, og psykiske reaksjoner kan blant annet påvirkes/forårsakes av ulike neurotransmittere, som hasj påvirker slik lenken min illustrerer. Det å avfeie argumentet mitt med en personlig anekdote er forresten en logisk fallgruve som ikke beviser noe som helst. Rastløshet er et egen symptom som ikke nødvendigvis har en relasjon til angsten, det gjelder en negativ tankegang også. En fellesnevner er igjen at disse også påvirkes av forskjellige neurotransmittere som, ja du gjettet rett, kan bli påvirket av cannabis.
https://yourlogicalfallacyis.com/anecdotal

Det jeg linket til er en review-artikkel som tar for seg nåværende innsikter i hvordan cannabis påvirker deg. Problemet med forskningsargumentet ditt er at dette er direkte fysiologiske endringer som har blitt dokumentert gjennom hjernebildeteknikker.
Sist endret av Skepty; 18. mai 2018 kl. 21:25.