View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hva reagerte du sånn på som nedlatende egentlig? Jeg skrev bare sånn det er og sånn man bør ha som huskeregel når man reiser og det var ikke hensikten å være nedlatende. Det var giroud2 som spurte om ikke 1,5 time før var mer enn nok, noe det helt klart ikke er når fristen for reisen hennes var to timer.
Vis hele sitatet...
Måten du markerte "mer enn nok" på for eksempel med anførselstegn og dette "Rart at ikke moren din visste dette. Det står også på nettsidene til alle flyselskaper så desverre hun kom for seint og kan ikke lage noe sak ut av det." vil jeg si er nedlatende. Fristen for å sjekke inn var to timer, dette er noe drittselskaper som Ryanair og Easyjet gjør for å kunne slippe unna med overbooking da folk flest er vant til å fly med anstendige selskaper som setter fristen til en time før eller mindre (som Ryanair og Easyjet's konkurrenter fra samme land gjør).



Sitat av celtseus Vis innlegg
Hvor god tid man vil ha på flyplassen er sikkert en smakssak, men det står i linken du selv viser til med SAS at de anbefaler å sjekke inn minst 2 og 3 timer før avgang på utenlandsreiser.
Vis hele sitatet...
Dette er for å sikre seg mot idioter. Det er ingen normalt oppegående mennesker som trenger 2 timer på å gå fra sikkerhetskontrollen til gaten.

Sitat av celtseus Vis innlegg
På Widerøereiser som reiser mellom de minste flyplassene i landet hvor det er totalt ca 55 skritt fra du kommer inn døra, gjennom gaten og er ombord i flyet så er det kortest innsjekkingsfrist. Ikke vits å sitte å stuke i flere timer på flyplassen, men på de store flyplassene hvor de store selskapene flyr må man regne tid på å gå fra den ene enden til den andre, finne check in maskinene, levere bagasje og ta forbehold om køer. Det er dritt å innse at man plutselig er for sein!
Vis hele sitatet...
Hadde du sett på Widerøe linken hadde du sett København med 45min grense (30 om du bestikker de) som er den største flyplassen i Norden og München med 45min grense som er en større flyplass enn den største i Berlin.