View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Å kjøpe tomater av en normal bonde er helt ok. Å kjøpe billigere av konkurrenten som holder slaver er ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig.

Men da kan vi stille spørsmålstegn ved hele vesten og hvordan eksempelvis klærne du har på deg nå blir laget og av hvem.

Prosititusjon og trafficking er en ond sirkel som aldri blir stoppet. Akkurat som krigen mot narkotika og krig generelt sett. Det går under ett.

Jævlig trist.

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Hvis man først skal kverulere mener jeg det er bedre å bare gi pengene til de prostituerte i stedet for å kjøpe sex av dem.
Vis hele sitatet...
Også et godt poeng, det blir som å donere penger til sultne barn i afrika, men ikke dra ned selv og hjelpe til. Litt skrudd eksempel, men det blir litt det samme.

Da donerer man heller en sum til et fond i Thailand som støtter noe slikt og tar en tur til syden istedenfor (da stopper mye av turismen til Thailand, hvis fler tenker slik).


De som drar nytte av de "friske" 20-åringene på barer i Pattaya mener jeg er i grenseland, men allikevel greit sett under ett. Dessverre har du de som kjøper 5 gutter på 10 år og 'koser' seg med de i de mer shady områdene...