View Single Post
Trådstarter
46
Sitat av Dibsent Vis innlegg
Tenker at du allerede har bestemt deg for hva dine problemer er, og at det er relativt bortkastet tid å forsøke å hjelpe deg. Av alle ting som kan være faktorer for lagring av både fett, bygging av muskulatur etc, virker du fast bestemt på at det kun kan skyldes noe som er både en sjelden tilstand og også uten kontroll. Du virker heller ikke interessert i å være åpen om høna- og eggetproblematikken det er ved dette.

Påstanden din om at damer ikke kan bygge musklatur er jo beviselig feil. Damer bygger muskler like raskt som menn, relativt til utgangspunktet.

Jeg melder meg ut og avslutter med at jeg håper du finner en løsning på dine problemer.
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg inn og ut ca 4 år nå har trent, både med PT og alene, tracket ALT av makroer, spist 200 gram proteiner i 7 mnd på rad, og trent et treningsprogram og fulgt det til punkt og prikke. Resultat? Litt større armer og skuldre, mens magen, magefettet og fettet i brystet er nøyaktig det samme, selv under deff.

Og når en leser på hva symptomene på testo og østrogen er, og når jeg itilegg kan krysse av for 5-6 av de symptomene, så vel.

Om resultatet kommer tilbake på nytt, alt perfekt, og da også estrogen, da er det noe annet. Men at jeg blir å teste noe privat er ikke umulig, rett og slett lei.