View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Lauritz Vis innlegg
Artikkelen jeg henviste beskriver også at feilt kosthold senker innholdet av bl.a. serotonin i hjernen.

Her er et lite utdrag:
Food influences the way the brain functions. When your body isn’t producing enough brain chemicals (neurotransmitters) or the chemicals are out of balance, you can feel irritable and anxious. You can suffer from food cravings, anxiety and an inability to sleep. Resulting stress can also affect memory and/or make people paranoid, tired, dissatisfied or depressed.

Og du påstår at denne lenken ikke omhandler depresjon i det hele tatt?? Hva betyr det siste ordet i utdraget over?
Vis hele sitatet...
I sammenhengen med rehabilitering fra rusmissbruk, ikke i alvorlige depresjonstilfeller: du må da se på sammenhengen. Du bare plukker ut små snutter som samsvarer med ditt eget syn på saken slik kristne plukker og setter sammen biter fra bibelen.

Sitat av Lauritz Vis innlegg
Jeg kunne henvist til mange andre nettsider, men det kommer nok ikke til å hjelpe på din urokkelige tro på at pilletrillere er fagfolk som ikke tjener en slant på å sette folk på pillekontrakt.
Vis hele sitatet...
Å repetere den grunnløse påstanden din gjør den ikke mer gyldig, om du forstetter i disse banene så begynner du å bryte med reglene her på forumet,

Sitat av Lauritz Vis innlegg
Jeg har også lest artikler i ukeblad om folk som har fått livene sine ødelagt etter at de har blitt servert benzo som sovemedisin under sykehusinleggelser.
Vis hele sitatet...
Og jeg la frem bevis på hvor mange som ikke oppsøker leger og hvordan selvmordsraten øker blandt disse, noe som faktisk er relevant til diskusjonen. Ukritisk bruk av benzodiazepiner er en sak jeg også har argumentert mot ved å vise til at fylkeslegen har godt øye med denne praksisen, men igjen ignorerer du dette og jazzer på som videre.


Sitat av Lauritz Vis innlegg
Hva er årsaken til at du ønsker at andre mennesker heller skal ødelegge livet sitt ved å knaske piller enn å leve et sunt og godt liv? Hvordan er det mulig å være så jævlig mot andre mennesker? Er du selv i et avhengighetsforhold til piller og derfor ikke ser noen annen mulighet?
Vis hele sitatet...
Og her legger du onde intensjoner som motivet mitt når jeg gang på gang har gitt utrykk for det stikk motsatte, og enda en grunnløs påstand.

Skjerp deg.