View Single Post
Jeg får valium fast på resept - fikk en på 50 tabletter i dag av legen. Jeg er foreskrevet 5x3 pr dag, men det er ikke slik jeg bruker dem. Jeg bruker ved behov for angst, jeg har generell angstlidelse, noen dager går veldig fint uten og andre dager vil jeg kunne ha bruk for det. Vil si at det definitivt hjelper meg på dagene jeg har behov for det, men de er veldig lett å misbruke. Jeg misbrukte de veldig i starten - men kom frem til at jeg måtte skjerpe meg og faktisk bruke det som et medikament, som det tross alt er om det blir brukt korrekt. I hvertfall, på min måte, så blir jeg ikke avhengig av valium fordi jeg ikke foreholder meg til "fast" bruk.

Hadde også god effekt av anti-depressiva, cipralex 10mg i en stund, men så flatet kurven helt ut og jeg sluttet brått. Har vurdert å ta den opp mange ganger men har holdt meg unna. Anti-depressiva er noe man virkelig burde være om man er ekstremt deprimert og suicidal. Da prøver du anti-depressiv uansett hvor "dårlig" det er for deg. For noen gir det en veldig bra effekt, for noen kan det gjøre ting verre. Dette er ting du finner ut av, men jeg har vært så langt nede at jeg har vært villig til å prøve ALT, fordi ALT er bedre enn helvete.
Sist endret av Bankrollcunt; 3. juni 2020 kl. 23:00.