View Single Post
Sitat av Sqq Vis innlegg
Dette hørest helt søkt ut for å være ærlig. Sjefen din (ut fra tråden) virke som om han ikke har noe medfølelse for andre (du har vært i en situasjon hvor en person døde). Flere ville blitt sykemeldt for å komme over noe slik, men du har gått på jobb. Hvordan kan han i hele tatt gi deg skriftlig advarsel for å gå i en retten for å vitne mot en som kan ha drept en person ? Jeg forstår ikke engang hva tanke gangen til sjefen din er ? Om du er den eneste som har lukke ansvar betyr jo dette at du er den eneste kvalifiserte personen på jobben din. Hvorfor ønsker han da å gi deg en ugyldig advarsel ? I tillegg sier du at du aldri har hatt ugyldig fravær, noe som igjen gjør situasjonen enda mer rar.

Har du vært mye sykemeldt ? Er du ofte 5 minutt for sein til jobb \ går 5 minutt før ? Er du godt likt på jobb ? Utfører du et bra arbeid ?
Vis hele sitatet...
Er alltid på jobb ca 15 minutter før tiden pga buss rutene og siden jeg har stenge ansvar kan jeg da ikke gå gå 5 minutter før... Jeg skal jo tross alt stenge. Så er vel heller siste som forlater stedet. Jeg har ingen konflikter med noen på jobben annet en sjefen. Resten av folka kommer jeg godt overens med. Jeg har ikke utført noe slett arbeide jeg har fått beskjed om. Alle dører er låst og alarmer satt på.

Selfølgelig er jeg ikke tjent med å bli i denne jobben det vet jeg også men vil gjerne ha den til jeg finner meg noe annet. Har sendt både advarslen jeg fikk og rettsinkallingen til advokaten i LO som jeg har fått tildelt. Noe sjefen ga klart utrykk for at han ikke var fornøyd med. Har sendt henne en mail og forklart at sjefen har gitt utrykk for at nedbemmaning kunne være et nytt triks.
Det som er litt ille er at han har stillingsannonser ute der han søker flere medarbeidere... Så den er litt ulogisk.

Får se hva advokaten sier på mandag evt