Tråd: nFF i media
View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Beklager det siste inlegget mitt jeg var nok litt full og ekkel, jeg forsto det nok der og da som at det var moralsk riktig å være imot fentanyl også ville jeg påpeke at jeg setter pris på at folk her kan legge moralen til side og heller informere. Så faktisk ikke at jeg hadde skrevet dette før nå og er nok ikke poeng i å diskutere det videre i denne tråden da det blir litt OT, vil gjerne diskutere det i en annen tråd eller på PM. igjen så var nok mine tanker når jeg skrev dette at vi skal feire at vi kan være neutrale her å legge fordommer og moral til side og fortelle fakta uten å si at det er bra eller dårlig, og det synes jeg er vakkert med freak. Men jeg ser at min kommentar var litt agressiv mot tidligere kommentarer og det var dumt av meg. er enig i at en artikkel og hvertfall noe som blir sagt om dette på beste programmet på national tv skal bli gjengitt så riktig som mulig og skal være sant. men jeg skjønner også hvorfor det er vanskelig for en journalist som kanskje lever et normalt liv å skjønne at det er positivt at vi gir info om hvordan folk skal ruse seg på dette (legg merke til at infoen vi helst skal gi er skadereduserende). og det var nok derfor jeg sa at det er ubetydelig hvordan lys dette forumet blir satt i, da det ikke er allment akseptert å feks lære folk hvordan de setter sprøyter.

Men ja jeg var teit i siste inlegg. her svarte jeg @Myoxocephalus
Sist endret av Absurd; 28. februar 2020 kl. 22:25.