View Single Post
Skumleste jeg har opplevd igjennom hele mitt liv var en gjentagende drøm.

1. Jeg var på SFO, måtte på do og når jeg gikk inn på en av stallene var det en dobbeltseng der, det lå to zombier i den og jeg ble livredd(en dame og en mann) og sprang mot døra. Døra åpna seg ikke og de begynte å spise meg..

2. Jeg var på SFO, måtte på do og når jeg gikk inn på en av stallene var det en dobbeltseng der, det lå to zombier i den og jeg ble livredd(En dame og en mann), sprang mot neste stall hvor det var en enkeltseng med en annen zombie(Ett barn). Når jeg så den ble jeg stående stille og zombiene begynte å spise meg igjen, men jeg slo de og sprang mot døra som det nå gikk ant å åpne.

3. Jeg var på SFO, alle rundt meg var zombier, jeg sprang på til doen og inn på en av stallene hvor der det igjen lå zombiene i dobbeltsengen. Jeg dro på neste stall hvor igjen det lå barnet i dobbeltsengen, så jeg sprang til neste stall hvor det var en åpen do. Nede i doen kunne jeg se ett bilde av pappa som gikk nedover trappen(Akkuratt som om han skulle forlate skolen). Jeg ropte "Ikke dra, ikke dra!!" men han bare fortsatte å gå, så jeg sprang ut av stallen og ut av doen etter han, men ble blokkert av en horde zombier.

Dro etter den 3' drømmen opp å la meg med foreldrene, etter det hadde jeg aldri samme drøm igjen.