View Single Post
Har opplevd lucid dream før. Startet med at jeg snakket med 5-6 stykker, det siste jeg hørte før jeg ble lucid var at vennene mine var dårlig venner, var en jente som sa det. Plutselig så våkner jeg i drømmen. Hadde noe papir i handa og spurte han ene gutten om søppelet ble borte fra drømmelandet når jeg våknet, det viste han ikke så jeg puttet søppelet i lomma. Gikk bortover en brygge og lurte på hva jeg skulle finne på, nå som det lå en hel verden foran meg. Husker jeg tenkte at jeg måtte bruke tiden klokt. Stoppet innom en pub og spurte om en øl. Gikk videre og møtte på en kar (han jeg spurte om det søppelet fulgte etter meg) møtte på en kar som sa at han var fra cia, fikk en lapp med et nr på av han og han sa at hvis jeg husket nr når jeg våknet og ringte det så hadde jeg fått meg en jobb. Sa dette til han som fulgte etter meg (han ble borte en stund) når jeg sa det til han så gikk han litt bort for meg også la han seg til og "sove" som dem kaller det, det er en form for en transe som gjør at man kan få all informasjon i universet. Har lært det av stemmer jeg hører. Isåfall, han sjekket om det jeg sa var sant. Går videre bortover brygga og møter på masse folk på en strand. Der kommer det en kar og slår meg, men han mente det ikke, tror han hadde fått beskjed om å gjøre det. Nå orker jeg ikke å skrive mer, kanskje det kommer mer senere, har masse på hjertet.