View Single Post
Trådstarter
243
hmm men det er ditt syn på saken,hvorfor bor ikke du der lenger? som oftest er utlendiger nødt til å bo her. du kan ikke bare flytte hjem, besøk av og til er greit siden du har familie, så enda en regel du må være nødt til å bo der for alltid, og jo det fins flere indere en nordmenn og de har en annen religion eller? buddhisme eller noe sånt, er ikke det slik som ikke skade dyr mennesker og la folk leve i fred? kanskje derfor du hadde det så lett? hmm

Sitat av Torefaen
Da anbefaler jeg deg å søke etter jobb som tolk. For jeg ser ikke helt åssen disse språkene du kan utenatt skal hjelpe deg i norge. Eller så kunne du selvsagt startet ditt eget firma, hvor du ga gode jobber til dine landsmenn eller landene som ligger rundt



sant nok og helt seriøst: JA, jeg hadde blitt sliten, men jeg hadde ikke startet med organisert kriminell virksomhet av den grunn.

Nå kan ikke jeg helt sette meg i den possisjonen biffen er i, men sånn jeg tenker så tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye, så lenge jeg ikke fikk juling av den grunn.
Vis hele sitatet...
Som sagt aldri fått juling, er en grunn jeg blir kalt biffen:P ikke at jeg er ute etter bråk eller noe. men slossing er pinglete om dagen, en mot en, mann mot mann, og hvis alt er rettferdig og den beste vinner så er det noe annet, men idag er det fetteren din og fetteren min og ak'n min og 9 mm min:P osv. jeg lekesloss heller med broren min på 11 år og lar han leke seg litt med å få storebroren sin til å skrike etter mamma:P syns det r litt koseligere