View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Men han har ikke nevnt noenting om imitert i det hele tatt? Det handler om at en skal få det en handler, den varen som er beskrevet i annonsen. Hun mener hun ikke har fått det og har da rett til å heve/reklamere kjøpet?
Vis hele sitatet...
Jeg står fortsatt for det jeg sier: Jeg kaller en imitert skinnsofa for en skinnsofa.

Skinnsofa er i mine øyne bare en kategori for flere typer sofaer. Skai, hud, PVC, skinn, imitert skinn og sikker flere typer som ikke jeg vet hva heter. Det er jo slik møbelbutikker selger de på nett også? Under kategorien Skinnsofa, så ligger det både ekte skinnsofaer, og skinnsofaer med imitert skinn.

Og så lenge OP ikke opplyste om hvilken type skinn det var, så er det vel kanskje opp til henne å forsikre seg om dette før hun legger inn bud? Jeg vil faktisk påstå at ALT ligger på henne.

Jeg kommer heller ikke hjem til noen som har kjøpt seg ny skinnsofa og sier: Oi, kjøpt dere ny imitert-skinnsofa? Og det tviler jeg på at du hadde gjort heller.
Sist endret av KarlsenK; 11. februar 2016 kl. 01:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.