View Single Post
Sitat av reflect78 Vis innlegg
Nå tenker jeg at en slik situasjon som oftest har flere sider,men du skriver dette var det da riktig av deg og fortsette med henne,jeg mener om hun var følelsesmessig ustabil da burde det jo kanskje ringe en bjelle om at dette gidder jeg ikke dama er jo ustabil,er bare en tanke og som sagt ofte har en sak minst to sider.
Vis hele sitatet...
Jenter er forksjellig, og mange er følsomme og har humorsvinginer.Skal man da ikke date kvinner?De er ofte veldig mye mer følsomme og har mer humorsvinginger

Hun her var veldig følsom og sa at hun liker å bli kjent med folk før hun har sex osv. Det er fair enough, det har jeg respektert.Overnattet faktisk hjemme hos henne en kveld og vi hadde ikke sex.
Jeg tenkte jeg skulle gi dette en sjanse.

Etter at hun var på besøk hos meg, så fikk vi god kontakt etter sexen som dog var me kondom. Men i forkant av sexen så gjorde jeg tilnærminger som hun ikke likte, da trakk jeg meg helt tilbake og da sa hun at jeg ikke skal være kald og gjorde fremstøt mot meg.Sånt oppførsel er sykt forvirrende! Uansett det endte med sex den dagen,, og dagen etter fikk jeg melding om at hun storkoste seg med meg og foreslo at vi skulle sees.

Og da inntraff den utrolige kjipe hendelsen og en av de verste i mitt liv