View Single Post
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Er det vanlig og bli sånn av for mye MDMA?
Kjørte jo ganske høy dose i forholdt til toleranse for øyeblikket.
Dro egentlig ut for å danse med naturen med musikk på øra, men istedet var det så vidt jeg klarte og se rett frem, hadde så øye vibrering, sjeling og dosen linse at jeg var blind omtrent, sjangla 1 meter til høyre, 5 til venstre, 3 til høyre hele tiden mens jeg gikk... og så var det hallusinasjonene, så jo alt mulig, satt å prata med folk som ikke var der, hestene så DØNN ekte ut, har også store minneglipp av hva som egentlig skjedde mens jeg peaka en times tid, husker jeg var der og der men ikke at gikk fra sted til sted.
Vis hele sitatet...
Dette er nesten garantert kun reaksjon på høy dose.

Jeg har opplevd å prate med folk som ikke var tilstede, og hallusinasjonene man får på MDMA er ulike de man får på LSD eller sopp i den forstand at de ser klin ekte ut, helt til "oppdager" at du bare ser feil. Som om hallusinasjonene "morpher" til noe helt annet. Andre ting du beskriver som vanskelighetene ved å bevege seg og blackouts er typisk ting som skjer under oppturen ved høye doser de første gangene.

Kos deg men vær forsiktig. Drikk vann, spis mat og vent tilstrekkelig lenge mellom hver gang du turer.

Denne typen opplevelser vil du kun få oppleve et par ganger i ditt liv, etter det får man en permanent toleranse.