View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Offfh.... må være syre eller noe annet synterisk psykadelika i disse armaniene.
Tok 4stk i går, pakka med meg vann å appelsin og gikk konstant fra 04-08:00 idag og hadde hallisunasjoner på salvia nivå omtrent.

F.eks så gikk jeg en mørk strekke og så dårlig, men syntes jeg så en hest i enden av veien men etter å ha fokusert flere ganger kom jeg frem til at det bare var ett tre med rare skygger....men så plutselig sto det 3 gedigne hester med noe middelalder rustning forran meg midt på veien, beveget på hodet å alt mulig...så forsvant de og jeg sjangla videre, trodde jeg så en iskiosk midt ute i skogen men den forsvant når jeg var fremme, satt på en tribune og prata med noen som satt der, tror jeg hadde pæsa ut da for virka som jeg våkna når de forsvant....men satt hele tiden oppreist.

Så saiko mye rare ting på vandringa mi var HELT på trynet hallis hode eksplodert, trodde noen hadde sett meg sjangle bortover ruta mi og ringt politiet så trodde de var etter meg i mange timer, var 100% sikker på at en politibil kjørte forran meg på en sti i en park nooooiiiaaa.... regner med at det bare var syner selfølgelig som alle andre ting å dyr jeg så i natt.

Visste ikke at det var mulig å bli så på trynet av mdma er skråsikker på at disse knipsa er blanda med syre as... helt sinnsyk opplevelse hvertfall, vet ikke om jeg tør anbefale de engang selvom det uten tvil var spennende.